Oldalak

2009. január 15.

Házikóm




Ahogy nézegettem a keresztszemest varró lányok blogjait, beleszerettem az általuk készített apró házikókba. Nagyon szerettem volna én is egy ilyen mintát varrni.

Képzeljétek Edit megajándékozott egy mintával. (Sajnos ezen a borús napon nem sikerült jobb felvételt készítenem róla.) Nem eredeti pici kép méretűt szeretnék készíteni belőle, hanem nagyobbra varrom, mert - bár ezt nem írtam az idei terveim közé - szeretném sok szép dologgal díszíteni a házunkat. Eddig szinte csak ajándékba varrtam, de most ezzel a képpel már konkrét elképzelésem van, hogy hová szeretném tenni. :o)

Drága Edit! Nagyon köszönöm, igazán nagy örömet szereztél vele!

Amíg a gyerekeim ma kint szánkóztak az utcán, a szemben lakó szomszédunk kiszaladt és Anitám kezébe nyomott két kis apró falovat. Néhány éve költöztek ide Erdélyből, a családfő fafaragással foglalatoskodik. Időnként meglepi a gyerekeimet is egy-egy saját készítésű csodával.
Már egész állatseregletünk van. Nagyon szépek és különösen értékesek nekünk, hisz mind egyedi darab, amiben sok-sok munka van.




3 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek ezek a faállatok.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de szép mintát kaptál!!! Edige, egy igazi angyal!!!

    A gyűjtemény első darabja...kíváncsian várom, milyen szépség kerekedik belőle! :o)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az idei tervek között fő helyen szerepel, hogy végre a házikós képeimet bekeretezve a falon láthassam. Ezzel a házikóval és a testvérkéjével is konkrét elképzelésem van már...
    A fa lovacskák pedig tüneményesek. Vigyázzatok rájuk nagyon!

    VálaszTörlés