Oldalak

2009. február 1.

Aplikálás és vakondtúrás


Tegnap amíg a Párom polcokat szerelt a varrókuckómban és ki is festette, addig két nadrág átalakítása között - hogy egy kis izgalmas is kerüljön a tű alá - befejeztem Óvónő Barátnőm zsákjaira a mintákat.



Mire elkészültem a Férjem is készen lett, így az estét boldog pakolással töltöttem. Átválogattam, rendszereztem a varrós-könyveket, szabásmintákat, anyagokat, kisebb anyagfecniket. Egy kicsit még szépítgetem a kuckót, aztán mutatok róla képeket is. :o)

Ma délután sütöttem egy vakondtúrást. Ismeritek ezt a tortát? Nem túl bonyolult az elkészítése, mert a hozzávalók egy részét, elkészítési útmutatóval együtt "egységcsomagban" lehet megvásárolni, egy bizonyos V. kerületi híres orvos nevével jelzett dobozban, bármely nagyobb szupermarketben.

Meg kell sütni az alap tortát, majd miután kihűlt óvatosan kikanalazni a tészta nagy részét. Éppen csak egy kis perem és egy kis alja maradjon. Ennek helyére kell lefektetni a félbevágott banánokat:


Majd megpúpozni a tejszínnel, csokidarabokkal kikevert krémmel:


Végül betakargatni az előzőleg kikanalazott tészta morzsalékával:


Nem túl édes, könnyű kis finomság!

3 megjegyzés:

  1. :))))))))))))))))))

    Nem kevés időbe került, mire rájöttem erre az ötkeres sütire:)))) Még sose láttam a polcokon sem, ezért nem volt egyszerű ügy:)) Na majd lesem és alkalomadán kipróbálom:))

    VálaszTörlés
  2. Még sosem próbáltam, de most kíváncsivá tettél...

    VálaszTörlés
  3. Én már próbáltam, most is csorog a ....! Ma csak egy kis almás-fahéjas muffinra futotta az időmből. Az is fincsi lett :)

    VálaszTörlés