Oldalak

2009. február 23.

Jobban vagyunk


Köszönöm a sok jókívánságot. Mára már sokkal jobban vagyunk, bár még nem mehettünk iskolába és dolgozni. A pénteki lázas napunk volt a legrosszabb, mert alig néhány órát sikerült talpon töltenünk, leginkább csak feküdtünk. Szombaton én már jobban voltam, fel tudtam kelni, igaz minden izmomban, mint ha komoly izomláz jelentkezett volna... Ma már csak a köhögés ragaszkodik hozzánk, de remélem, hogy egy-két nap és újra visszaáll a "rend" a családunkban.

A varrógéphez sem erőm, sem kedvem nem volt odaülni, - ebből is látszik, hogy valóban beteg voltam :o( , mert ilyesmi nem szokott előfordulni - viszont az ágyban, fotelben ülve tudtam hímezni már a hétvégén. Így elkészült a cicás hímzés és elkezdtem egy újabb keresztszemes mintát is.


Anitám inkább rajzolgat a betegágyban:



7 megjegyzés:

  1. Örülök neki, hogy jobban vagytok! Már hiányoztál...

    Kislánykád csodásan rajzol....biztosan kapott sok-sok gyógy-puszikát! :o)

    Gyógyuljatok meg minél hamarabb, és intsetek pá-pát a köhögésnek is!!!

    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást, így utólag is... Nézz be hozzám, talán egy kicsit felvidulsz! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy már jobban vagytok! A cicád nagyon szép lett, gondolom hamarosan megvarrod azt a párnát is belőle.A lánykád nagyon szépen rajzol :))

    VálaszTörlés
  4. Így utólag is jobbulást nektek! nagyon szép lett a cicás kép, és a lányod rajza sem kutya....

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos a cica.
    Csak óvatosan bánni a nyűggel mert
    nem rendes kifekvés esetén olyan
    mint a bumeráng....vissza jön.

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy jobban vagytok. Ma már én is dolgozom (de minek):-)

    VálaszTörlés