Oldalak

2009. augusztus 9.

Héééé.... víz és napfény

Az elmúlt héten a Család, a víz és a napfény kerültek előtérbe. A szállásunk Hévízen volt, egy nagyon szép apartmanban laktunk. A képen balra lent, a lépcső melletti kis terasz volt a miénk, két pici szobával egy főzőfülkével és egy fürdőszobával. Hat család fér el kényelmesen a házban. Mi már az érkezésünk napján kihasználtuk a fantasztikus lehetőséget, hogy egy fürdőmedence van az udvarunkon:

Nagyon szépen gondozott kis kert is tartozott hozzá, madáritatóval, sok-sok virággal.

Hévíz gyönyörű hely. Hatalmas szállodák, csodálatos házak és a tófürdő körül nagyon szép park...

Nem igazán vagyunk egy helyben hosszan megülő család, így hát bejártuk a környéket.

Ahol fürödtünk (viszont nem készültek képek, mert a strandra nem nagyon szeretek fényképezőgépet vinni) :
Balatonlelle, Gyenesdiás, Kehidakustány - bevallom ez utóbbi helyen voltam a legtöbbet a vízben, mert olyan jó meleg volt! :o)

Ahol kirándultunk:

Veszprém, állatkert

Keszthely, itt persze találtam egy jó kis méteráru-boltot... ami nem volt nehéz, hisz a sétálóutcában van (ráadásul valamelyikőtök súgott is, de sajnos már nem emlékszem, hogy kinek köszönhetem :o) és a város egyéb gyönyörűségei mellett megnéztük az apró csigaházakból épített parlamentet is:

Sümeg, vár

ahol egy fergeteges műsort is láthattunk

Lefelé már inkább mezítláb jöttünk Anitával, mert az út iszonyatosan meredek volt, csúszott és hááát, persze jól is esett a langyos köveken lépkedni:

Vittem magammal a nyaralásra keresztszemes hímzést, hogy majd esténként varrok, de bevallom alig készült belőle valami, mert sokszor este 9-kor még inkább sétáltunk. Jövő héten még itthon leszek szabadságon így most a mosás és vasalás mellett a varrásé lesz a főszerep, mert ismét sok-sok ajándékot kell elkészítenem.

1. Na és hogy hívták Keszthelyen azt a méterárust, na hogy? :D

Nagyon szép vidéken nyaraltatok, én is szívesen visszamennék (nagy sóhaj)

2. Nagyon szép helyeken voltatok! Gondolom kipihented magad! :o) Mi is nem rég érkeztünk haza, nem hiába, ez a nyaralásra való idő! :o)

3. Nagyon klassz nyaralás volt, így látni a képekről, jó Nektek :))

4. Kellemes kis környék! Talán jövőre mi is elnézünk oda!:-)

5. Zsuzsi! :o))
    **************
    Kalex! Igen, kipihent vagyok... és nagyon lassú... :o)
    ******************
    Nina!
    Valóban szuper volt!
    *******************
    Cicurka!
    És még annyi látnivaló lett volna.... Érdemes megnézni!!

6. Szia!
    Elküldenéd nekem az apartman címét és tel számát? Pont olyan helyet kerestem, ahol van főzési lehetőség és medence is. Nagyon szép, rendezett helynek látszik. Igaz idén már nem, de a jövő nyárra jó lenne. Köszi:

7. Szép helyeken jártatok.
    Remélem sikerült úgy kipihenned magad, hogy nem leszel " gödörbe"