Oldalak

2009. augusztus 11.

Hullámszövés

Számomra a foltvarrásban a végtelen számú lehetőség a legizgalmasabb. Folyamatos késztetést érzek arra, hogy egyre több technikát kipróbáljak, mindig újabb és újabb formákat, más és más színekkel létrehozva.

Tegnap a hullámszövést próbálgattam.



3-3 téglalapot vágtam ki 2 féle anyagból. Az egyiket hosszában, a másikat széltében felszeleteltem, hullámvonalakkal.



Ezután ragasztós flízből szintén kivágtam a megfelelő méretű téglalapot és erre kezdtem rátenni a hullámszeleteket, egyszer lent, majd fent vezetve át egymáson - vagyis szőve.



Amíg a téglalap teljesen elkészült:



A két színt is lehet variálni, attól függően, hogy melyik szeletet vezetjük lent és melyiket fent.




Az anyagok szélét mindenhol le kell tűzni, hiszen vágott szélek. Ehhez is többféle mintát választottam:



Saját festésű anyaggal "körbekerítettem". Hogy mi készült belőle hamarosan mutathatom... :o)

11 megjegyzés:

  1. Ezt a technikát én tavaly tanultam és nagyon beleszerettem.Amilyen egyszerű,olyan mutatós.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó lett! Nagyon ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez fantasztikusan néz ki, köszike :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes, nem láttam még ilyet, hogy is kell csinálni valóban, de tetszik!!! :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Biztos, valami csodaszép lesz belőle. :)

    VálaszTörlés
  6. Én pedig kíváncsian várom, hogy mi lesz ebből ?
    Bár - ismerjem el - még nézni is fárasztó volt nekem...ill. jutott eszembe (...) mi mindent kellene (nekem) is csinálnom... ( "fúrás-faragás" - majd festés - "faipari munkák" a ház mellett - na, de inkább megvárom, amig elkészül a te munkád... :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  7. Izgalmas! A legjobban az indás tűzésed tetszik! Különlegesen szépek!

    VálaszTörlés
  8. azt én még nem tudom, hogy mennyire egyszerű, de az biztos, hogy nagyon szép és mutatós!

    köszönjük az ötletet és leírást!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klassz lett, jópofák a tűzés minták is! Nekem is egyik kedvencem ez a technika

    VálaszTörlés
  10. Nagyon-nagyon szép lett! Kíváncsian várom a végeredményt!

    VálaszTörlés