Oldalak

2009. augusztus 21.

Neszeszer


Tegnap itt voltak Apukámék, de még érkezésük előtt eszembe jutott, hogy a Húgomnak is készítek egy kis meglepetést. Így ezt a kis neszeszert varrtam neki.


Mindenképp szerettem volna felhasználni a Colette-től vásárolt ferdepántot, mert nagyon-nagyon tetszik, ezért így a ferdepánthoz választottam az anyagokat :o))


És itt szeretném megköszönni Zsukkának is mégegyszer a kukacolással kapcsolatos hasznos tippjeit, amivel már a rátétmintát is sokkal könnyebb volt körbevarrnom!


Ma kihasználva még a fantasztikusan jó strandidőt Orfűre mentünk a Kis tóhoz fürdeni. No, persze a család férfitagjai nem teljesen a mi kedvünkért tartott velünk, hanem, mert a hétvégén itt zajlik a Nemzetközi Skoda-találkozó. Bővebben itt olvashattok róla. A családunk - ha más műszaki berendezésben nem is, de - autóban márkahűek vagyunk. Mióta a férjemet megismertem, mindig is Skodánk volt :o))

8 megjegyzés:

  1. Ez szuper lett, klassz vidám színei vannak!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik. :)

    Meghívhatlak egy pohár italra? :) http://oltogeto.blogspot.com/2009/08/limonade-es-meg-egy.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép kis neszi lett! Apukád párja örült a táskának???
    És...szeretnélek megkínálni egy pohárka limonádéval!:))

    VálaszTörlés
  4. Csini! Tetszik a minta az elején!:*)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nina és Edina!
    Lidércke és Bea köszi a limonádét, nagyon jólesik ebben a melegben! Igen, Apukám felesége nagyon örült a táskának és a Húgom is a neszinek!
    Cicurka! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, olyan vidám színei vannak! Én is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyesen megvarrtad a neszit. Tetszik!

    VálaszTörlés