Oldalak

2009. október 9.

PIF 2.




Julcsinál PIF játékra jelentkeztem.

Lassan 1 éves lesz a blogom (november 1-jén) és természetesen majd szeretném azt is ajándékkal, veletek együtt ünnepelni. De ez a PIF játék is egy kicsit most arra ösztönzött, hogy visszanézzek blogom rövidke életébe. Az első PIF játék meghírdetésekor nagyszerű emberekkel hozott össze a szerencse... jó szívvel gondolok vissza a kapott és adott ajándékokra egyaránt!

Ugyan ilyen kellemes izgalommal hírdetem meg most itt a játékot, szeretettel várom az adni és kapni is szerető Blogtársakat játszani.

Így hát álljon itt a játék lényege:

A szabályokról:

1.Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzájuk.
4. Cserébe előre kell fizetni - és egyben ez a feltétele is a játékban való részvételnek - úgy, hogy ezt a játékot meghírdeti a saját blogjában/flickr-en.

3 megjegyzés:

  1. Úgy látom, én vagyok az első kommentelő ?- ( szép hétvégét mindenkinek!) Viszont a "játékban" nem kívánnék részt venni! Kapja a jutalmat a 2-3-4 :-) -
    Ami azt illeti (én is ) "zaklatott" vagyok... tartok tőle ( szombat délelőtt) permetezés ?- majd a virágok téliesítése = garázsba szállítása! (stb.) jaj nekem! - rágondolni is fárasztó...
    Vigyázzatok magatokra ! (előbb utóbb nekem is majd varrnom kell ?...) :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó!!! Én is szeretnék jelentkezni és bekapcsolódni ebbe a fantasztikus játékba!!
    Szép hétvégét kívánok!!

    VálaszTörlés