Oldalak

2009. december 15.

Ajándékot kaptam

Megérkezett hozzám a Karácsonyi Húzogatós játék keretében az ajándékom. Fencitől kaptam egy fantasztikus csomagot. Már a doboz külseje is nagyon tetszett... :o), de ami benne volt!!!

Gyönyörűséges horgolt szivecskék,







egy gyönyörűséges fadobozban:


Volt még a csomagban egy ablakmatrica,


és egy üdvözlőlap...


és persze csokiiiiii :o)


Nagyon szépen köszönöm Fenci ezeket a gyönyörű és kedves ajándékokat!


Képzeljétek tegnap mire hazaértünk már ilyen szépséges fehér ruhába öltözött az utcánk:

Most már elhiszem, hogy tényleg közeleg a Karácsony :o))!

Óhhh, csak közlekedni ne kellene... :o)

10 megjegyzés:

  1. hű, de gyönyörűségeket kaptál!!!!

    Nálunk még nincs ekkora hó, de nem is bánom, mert én nem szeretem :-)

    VálaszTörlés
  2. Szép dolgokat kaptál.
    A hóért irígykedem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz cuccokat kaptál. Édesek a szívecskék!:*)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon különlegesek a horgolt szivecskék és a doboz is fantasztikus:-)

    VálaszTörlés
  5. Megint fantasztikus dolgokat kaptál, kezdelek irigyelni! Hó most már nálunk is van, de egy kicsit kevesebb.

    VálaszTörlés
  6. Szuper dolgokat kaptál, én sem láttam még ilyen gyönyörűséges szivecskéket!
    Nem is figyeltem, hogy Te is pécsi vagy! Bárkit szívesen látunk ám a csapatban! Szerintem mindenki örülne egy új ügyeskezűnek! (Inkább a Multiply-n vannak fent a pécsiek, persze néhányan itt is)

    VálaszTörlés
  7. ÓÓÓÓÓ! De vágyom már én is erre a csodás tiszta hóra........

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép és ötletes dolgokat láttam ezen az oldalon.Örülök, hogy idetaláltam.

    VálaszTörlés
  9. Abile - örvendek, hogy tetszenek! mennyire izgultam mi szólsz majd hozzá. Azelőtt nem jártam nálod, de most majd még benézek, az biztos! Szép dolgokat készitesz :-)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm! :o)
    Havat szívesen küldök nektek, mert most aztán már van belőle bőven :o))
    Rolvisa!
    Örülök, hogy idetaláltál! :o))
    Fenci!
    Köszönöm, szívesen látlak máskor is!

    VálaszTörlés