Oldalak

2010. december 6.

Közös varrás, vásár ... és amire nem számítottunk

Nem egészen így terveztem a hétvégét... Sajnos Anitám szerda estére belázasodott. Csütörtökön elmentünk orvoshoz. Nem kaptunk gyógyszert, mivel vírusfertőzést állapított meg az orvos. Torokfertőtlenítést, lázcsillapítást, orrcseppezést javasolt és sok-sok folyadékot. Péntekre még rosszabb lett Anitám állapota. A folyamatos lázcsillapítás ellenére Anita láza estére 39,6-ra kúszott fel. Hűtőfürdőztettem, de szegényem végig sírta az egészet. Éjjel nem is nagyon mertem aludni, mértem a lázát, nehogy újra felmenjen.

Szombaton délelőtt férjem felajánlotta, hogy menjek nyugodtan a közös varrásra, majd ő otthon marad Anitával. Elmentem, de a gondolataim persze otthon jártak. Nem maradtam túl sokáig, de tudom, hogy az is rossz lett volna, hogy ha egyáltalán el sem megyek. Jó lett volna egyszerre két helyen lenni.
Vasárnap délelőttre Anita már sokkal jobban érezte magát és vágyott is kimenni a levegőre, így összekötöttük egy rövidke családi sétával a vásározást.
Persze itt sem lehettem ott teljesen, mert a gondolataim jócskán Anitánál jártak, de jó volt újra találkoznom a kedves varrótársakkal: Molikával, Noémivel, Dorkával.

Csak néhány képet készítettem - de ezek is túl sötétek lettek - a vásárra készült apróságokról:




Erről a hétvégéről az egyszeri lány ajándéka jutott eszembe, amikor Mátyás királynak galambot vitt ajándékba, majd ott szabadon engedte. Vitt is ajándékot, meg nem is. Voltam is vásárba, meg nem is... Talán majd legközelebb!

Ma reggel újra visszamentünk az orvoshoz, mert hiába kaptunk múlt hét csütörtök, péntekre igazolást, nem mertem ma elvinni Anitát iskolába. Még mindig köhög és folyik az orra. A torka még mindig piros, így most mégis csak kaptunk antibiotikumot... Csütörtökön mehetünk majd iskolába és dolgozni, addig gyógyulunk.

10 megjegyzés:

  1. Úgy látszik ez egy ilyen időszak, nálunk is betegek voltak mindketten. Dóri lázas is volt, de szerencsére már mindenki jól van! Jobbulást nektek is!!

    VálaszTörlés
  2. EZ egy ILYEN időszak.....( Vírusra nem szabad gyógyszert adni,csak ha átmegy bakteriálisba. Én ma kezdtem a 3.hetet...( Garat,hangszálgyulladás.Nem tudom,hogy szedjem-e az antibiotikumot? A többit szedem...pihenés,tea....
    Remélem,hogy Ti már jól vagytok teljesen!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Én utálom és ha egy mód van rá, mellőzöm az antibiotikumokat. Viszont mindig van itthon Chinacisal - ami jó régi, bevált gyógyszer lázas "normál" megfázás esetén. Esetleg érdeklődj utána. Rögtön a tünetek jelentkezésekor (torokfájás, hőemelkedés) kezdem szedni, és 3 nap alatt a láz is a torokfájás is elmúlik. Maradt a jó egy hetes orrfújás.
    További javulást Anitának ! ♥

    VálaszTörlés
  4. Én is jobbulást kívánok Anitának! Micivel a fülészeten töltöttük a fél napot, szóval nálunk se jobb a helyzet. :(
    A vásár meg... áhh... majd legközelebb! :) Aki nem látná jól a képet, javaslom, nagyítsa, mert a fehér alapon arany kacskaringós anyag valami mesés. :))

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást kívánok! A vásári portékáid csodaszépek, még kevés fény melett is!
    A szombati napot köszönjük, nagyon jól éreztük magunkat.

    VálaszTörlés
  6. Diusbd, Monaline!
    Köszönjük szépen! Biztosan sok a beteg mindenhol, mert a váróterem is tele volt lázas, köhögő gyerkőcökkel.
    ====================================
    Mammka!
    Köszönjük szépen, sokkal jobban...
    =================================
    Aranyosfodorka!
    A mi orvosunk sem szokta felírni, ha nem feltétlenül szükséges. Ez most eléggé elhúzódónak látszódott, ez lehetett az oka, hogy végül mégis felírta. Megnézem a Chinacisal-t, hogy gyermek is szedheti e, köszönjük szépen.
    ==============================
    Lidércke!
    Sajnáltam, hogy nem tudtunk többet beszélgetni... Majd legközelebb! Jobbulást kívánok nektek is!
    ===============================
    Marcsi!
    Köszönöm szépen, örülök, hogy jól éreztétek magatokat és hogy újra találkozhattunk.

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást kívánok a kicsi nagy Lánykának! :)

    VálaszTörlés
  8. gyógyuljatok mihamarabb!
    a portékáid pedig ... tudod rajongód vagyok :)

    VálaszTörlés
  9. Naomi, Katha!
    Aranyosak vagytok, köszönöm!

    VálaszTörlés