Oldalak

2010. december 20.

Nem tudom elégszer meghallgatni...


9 megjegyzés:

  1. Jaj, ezzel én is így vagyok! Úgy imádom Marianna hangját:D Na meg ahogy a hegedű szól:)))))

    VálaszTörlés
  2. Hú,ezt én is nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek... ezért raktam ki sok-sok hete a blogom aljára, így bármikor csak egy kattintás... még Youtube-ra se kell menni :-)

    VálaszTörlés
  4. Dettó. :))) Mehet folyamatosan is, végtelenítve... :D Mica lányomnak is ez a kedvenc száma.
    Ősszel, amikor egyszer a belvárosban sétáltunk, és egy boltnak nyitva volt az ajtaja, kihallatszott a rádió, és ez a szám szólt. Mici megállt, és elkezdett táncolni. :D Mint itthon. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszett a Janicsák Veca féle előadásban is.

    VálaszTörlés
  6. Nekem az eredeti is bejön :) de tény, hogy Mariann hatalmas magaslatokba emelte :)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy ilyen sokan szeretitek! :o))

    VálaszTörlés
  8. Ezt a számot én is imádom! Olyan dallamos, tele érzelmekkel! Gyönyörű!
    Utólagosan is kellemes ünnepeket, és kitartást a munkahelyen, csak lassan tessék vissza szokni a munkába... :o)

    VálaszTörlés