Oldalak

2011. február 6.

Sorsoltunk

Köszönöm szépen, hogy végül 11-en jelentkeztetek a guruló centi játékra, amelyet Gina talált ki és indított el. Apró papírokra írtam fel az alábbi neveket:

Bebi, KicsiKató, Dia, Laurendilla, Eta,
Andy kuckója, Mariah, Varga Györgyi, Dióhéj, Inga, Marika

és most Dávid fiam volt a segítségemre, mert ő volt épp az udvaron.





Aki pedig tovább guríthatja majd a centit és megnyerte a kék szemüvegtokot, az nem más, mint



Gratulálok Diának! Kérlek írd meg nekem a postacímedet, hogy mihamarabb postázhassam az ajándékodat. A másik szemüvegtok Ginát illeti meg! Együtt fogom postázni őket.

Az előző bejegyzésben említettem, hogy Anitámmal keresztszemes varrtunk, amíg itthon voltunk néhány napig táppénzen. Anita egy fókát hímzett lelkesen, még nincs teljesen kész, én pedig a Lizzie Kate SAL február hónapját varrtam.









KicsiKató játékára is készültem - bár még a cipzár hiányzik belőle - egy tavaszváró neszeszerrel. Egy virág és egy pillangó került rá.







Természetesen a minta mindkét oldalon szerepel. Remélem, hogy többeknek is sikerült az örömvarrással egy kis napsütést varázsolnunk a hétvégére. Itt Pécsett ragyogó napsütés és fincsi meleg volt, amit az is bizonyít, hogy fényképezés közben - legnagyobb megdöbbenésemre - egy kinyílt jácintra leltem a kertben. Szegény úgy tűnik, hogy egyszer már megfagyhatott a bimbója, de így is nagyon örültem neki.




1 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Megint rengeteg szépséget készítettél!

    Gratulálok a szerencséseknek !
    Díjat kaptál tőlem! Nézz be hozzám!

    VálaszTörlés