Oldalak

2011. április 1.

Dejóóó...


... volt ez a péntek. Szabadságon voltam ma és olyan sok minden belefért a napba. KicsiKatónál olvastam a múltkor az ehető virágjáról. "Megkívántam tőle" és ma el is készítettem ebédre. Mivel ebből a mennyiségből két virág készül, az egyikbe túrós-tejfölös-lilahagymás-szalonnás tölteléket tettem, a másikba pedig paradicsomos-olivabogyósat. Hmmm... nagyon finomak voltak és a családnak is ízlett. Ami még nagy előnye, hogy igen hamar elkészül, a kelesztés ideje alatt pedig ragyogóan lehet takarítani. :o)



Újabb ajándékom is érkezett ma postán, ezúttal Hencsillitől. Szintén "kristálygomba-köszönet"-ként. Nagyon kedvesek vagytok kristálygombámat továbbnevelgetők, de igazán nem ez volt a szándékom, csak segíteni szerettem volna!!


Mutatok még valamit, ami a postán érkezett:


Ugye, milyen gyönyörűek? Amióta véget ért a tűzőtanfolyam, az jár a fejemben, hogy hol lehetne gépi hímzőcérnát vásárolni. Legalább egy szemet, hogy kipróbáljam. Pécsen sajnos még nem találtam. Az interneten bogarászva találtam rá az Amann cégre, akik ilyen cérnákat és persze a gépi hímzéshez szükséges egyéb más csodadolgot is forgalmaznak. Az árak nem épp alacsonyak, de még nem a csillagos ég kategória. Viszont nem lehet - és nem is érné meg postaköltséggel - egy szem cérnát rendelni. Kértem tőlük ingyenes katalógust. Fantasztikus színvilág. Kedden el is viszem a csoportba, talán a többiek is kedvet kapnak a rendeléshez.

A szabadság nem telhet el varrás nélkül. Anitám volt Tanító nénije rendelt tőlem két nyuszit. A legújabb Praktika magazinban látott egy hatalmas nyuszipárt. Az arcát némiképp módosítottam. A fiúcska már elkészült, a kislány "alkatrészei" is megvannak, holnap már csak össze kell állítanom, aztán készülődhetek a Húsvéti vásárra Teca-mamához!



Szeretném megköszönni mindannyiótoknak az előző bejegyzésemhez tett őszinte hozzászólásaitokat. Megnyugvás számomra, hogy nem a játékos kedvetek veszett el, inkább a szabadidőből lett kevesebb sokunknak. Sokan írunk blogot, van aki régóta, van aki még most kezd ismerkedni vele, de egy dologban bizonyosan egyetértünk. Nem csak magunknak írjuk ezt a naplót, hanem egymásnak... Mindenkinek jólesik ha kedves hozzászólások, játszótársak akadnak a nagy virtuális térben! Én is örülök, ha itt vagytok... :o)

6 megjegyzés:

  1. Elővettem én is a cérnakatalógust és nézegetem :-)) A mety-t nem adják darabra, csak 10-esével :-(( Pécsen nálam volt egy rakat cérna, pont azért, hogy ki lehessen próbálni, miért nem nyúltál bele a dobozba?

    Viszont Kató is és most Te is megdolgoztattad az ízlelőkémet. Lehet, hogy holnap ehető virág lesz nálunk? :-)))

    Ági

    VálaszTörlés
  2. Kedves Abile! Remélem, hasznosítani tudod az apróságokat! Tudom én, hogy nem azért küldted :D:D Most már lassan a családban mindenkit ellátok a szaporulattal, úgyhogy nemsokára én is továbbadom :)

    VálaszTörlés
  3. Lányok, az érdem Limaráé mindenképp: http://limarapeksege.blogspot.com/2011/03/napraforgo.html

    Egyébként ha ezt kipróbáljátok, próbáljátok ki a kenyértölcsért is tőle, én jövő hétvégére tervezem...

    A nyuszi édes:))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos a nyusziiiii:))

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Gépi hímzőként a Varliever kft-t ajánlom figyelmedbe, akik olcsón, nagyon jó minőségben, akár egyesével kiválogatnak egy színskálát. Tartson akármeddig. (Khmmm...nekem 2napig válogattak...) És persze ezt úgy teszik, h neked a lehető legkedvezőb legyen árban. (gunold.hu címen is megtalálod.)
    Amit még érdemes tudni, h ők inkább a viszkóz és a selyem szálakat részesítik előnyben, amik ugye természetesek és hosszabb élettartammal bírnak, ráadásul strapabíróbbak a műszál társaiknál.
    Ha termékmintát és színskálát kérsz, azonnal postáznak, így te is tudsz válogatni kedvedre:-) Árakat is írnak, így az Amannal összehasonlíthatod. (Nekem jobban bevált a gunold sulky-ja, illetve van náluk egy török (durak) 30, vagy 40spulnis csomag 7-8000Ft-ért és gyönyörűek a színei(tehát 30, vagy 40különböző, a legkelendőbb színek), mindemellett nagyon olcsó a többihez képest, akcióik is állandóan vannak!
    A durakosok egy hátránya, h a mini királyorsó alja nem lepattintható, így celluxal kell rögzíteni a szálat, mert máshova nem tudod lezárni, h ne szaladjon le. De ennyit ki lehet bírni. :-)

    VálaszTörlés
  6. Ági!
    Köszönöm szépen... látod ez nem jutott eszembe, hogy kipróbálhatóak a gyönyörű cérnáid. :o)
    =================================
    Hencsilli!
    Örülök, hogy bevált!
    ================================
    KicsiKató, Lonci!
    Köszönöm...
    =================================
    Kreaholic!
    Nagyon köszönöm a segítségedet. Mindenképp utánanézek!

    VálaszTörlés