Oldalak

2011. augusztus 2.

Egy kicsi mozgás mindenkinek kell!


Nagyon köszönöm a sok kedves hozzászólást az előző bejegyzésemhez!
Ahogy átgondoltam a lehetséges okokat, megint csak oda jutottam, hogy nem figyeltem eléggé a belső hangra.
Szeretek tornázni, futni, mozogni. Ha néhány hét kimarad, akkor már érzem magamban a feszültséget, tudom, hogy valamit mozognom kell, hogy megint jó legyen a közérzetem.
A nyaralás előtti hetekben egy kicsit zsúfoltra sikeredett a program. Festésbe kezdtünk - a gyerekszobák festésébe. Nagyon szerettem volna, ha nyaralni már úgy megyünk el, hogy minden tiszta és rendben van. Persze a torna elmaradt. Sem időm, sem energiám nem volt rá... és helyem sem, mert szinte minden holmi a gyerekszobákból a nappalinkba került.
Néhányszor át is villant az agyamon, hogy milyen jól esne egy fél óra pilates... aztán el is hessentettem a kósza gondolatot. Talán, ha hangosabban gondoltam volna :o)) jobban odafigyelek a figyelmeztető jelekre.
Ülőmunkát végzek, ülök varrás közben is, amikor csak úgy repül az idő, hogy fel sem tűnik néhány óra egyhelyben, egyhelyzetben. Nagyon kell a mozgás!!

Szívesen venném, ha elmondanátok, akár csak egy "bejelöléssel is" itt az oldalsávban, hogy ti szoktatok e tornázni, érzitek e szükségét a mozgásnak a varrás mellett?

5 megjegyzés:

  1. Töredelmesen bevallom én kampány szerűen mozgok már régen.
    Érzem is hogy így nem jó.
    De ! Az átkosban a szalag mellett, minden órában 5 perc torna volt, kötelezően. Persze hogy röhögtünk rajta , később jöttem rá nem kellett volna.
    Tehát mozogni muszáj, mindegy hogy hogy hívják, csak mozgás legyen.

    VálaszTörlés
  2. Én pont most értem abba a korba, ahol már tudatosan kell odafigyelnem a testemre. Eddig tette a maga dolgát, de most kell egy kis külső segítség, legyen szó a feszességről, fogyásról vagy a bőr hidratáltságáról.

    Ülőmunkát végzek én is, a hobbijainkról ne is beszéljünk, úgyhogy igyekszem tornázgatni. Bringázni, zumbázni és capoiera aerobicozni szoktam sűrűbben, ezek rendesen átmozgatnak, de az erőnléti edzések valahogy kimaradtak, sosem szerettem őket. Most igyekszem minden este kb. negyed órán át végezni és baromi jó érzés egész nap... nem tudom máshogy megfogalmazni, de tónusosnak érezni a testemet. Tudod, mikor nem csak úgy szétfolyik, de érzem, hogy összetartják azok a kis izmocskák:)

    Most még szeretnék ráállni a reggeli tornára, egy kis nyújtás nagyon-nagyon jól esne, csak olyan nehéz felkelni hamarabb...

    VálaszTörlés
  3. Kellene nekem is, csak többnyire elmarad és estére se ülni, se feküdni nem tudok....ilyenkor szoktam vasalni :-) azt lehet állva.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon fontos, a rendszeres testmozgás. Mindegy milyen
    formáját választjuk, fő a kitartás és választhatunk mindig életkorunknak megfelelő sportot.

    VálaszTörlés
  5. Mmama!
    Igen, legjobban nekem is napközben esne jól. :o)
    ================================
    KicsiKató!
    Minden elismerésem és tiszteletem a tiéd, hogy ilyen rendszeresen mozogsz!
    ===============================
    Rita!
    Hát, igen... az is egyfajta testmozgás :o)
    ===============================
    Marcsi!
    Nekem is több kedvencem van, mikor milyen intenzitásra van épp szükségem. :o)

    VálaszTörlés