Oldalak

2012. augusztus 28.

Varrok...

... hát persze, hogy varrok. Sokat, amennyit csak lehet. Még mindig ez a legkedvesebb tevékenység, amiben igazán jól érzem magam. :o) Még a Balatonra is vittem magammal a varrógépet és nagyon kellemes, új érzés volt a szabadban, a cseresznyefa alatt varrni a varrógéppel. Viszont, amit mostanában elfelejtek, az a fényképezés. Bevallom a blogolás igencsak háttérbe szorult már az egyéb tevékenységek sorában. Sem az olvasásuk, sem az írása nem okoz már akkora örömet mint régen. Azért persze sajnálnám csak úgy magára hagyni és épp a munkáim megörökítése miatt gondoltam, hogy folytatom, de olyan gyorsan adom tovább a megvarrt dolgokat, hogy csak napokkal később jut eszembe, hogy nem fotóztam le. Így jártam egy újabb békaszájú neszeszerrel, aminek már füle is készült a megrendelő kívánságára, aztán egy hengeralakú tolltartóval, amit Anitám osztálytársnőjének varrtam.

Készült még bortartó szivecskékkel (erről készült fénykép is :o):





És egy újabb kedves kis "élőlény"... egy bárány is, aki azóta már a gazdájánál lakik:



Így hát ennyit tudtam most beeeeemutatni, talán majd beeeeeepótolhatóak még az elmaradt fényképek, ha emailben meeeeeegkapom még őket. :o)

4 megjegyzés:

  1. Ez olyan aranyos beeefejezés volt, mint maga a bárányka:))))

    VálaszTörlés
  2. Én ugyan nem mondanám, hogy "varrós" vagyok, de mindig olyan szívesen megnéztem a blogodat.Valamiféle "jelzés" is volt, hogy rendben van veled-örülötted minden. Aegértem, ha kevesebbet írsz - de azért olyan jó lenne, ha nem hagynád abba!
    A bari ari.... :-)

    VálaszTörlés
  3. Irigylem az energiádat! :o)))Nekem mostanában sem időm, se energiám a varráshoz!

    VálaszTörlés
  4. Lonci!
    Köszönöm :o))
    ==============================
    Aranyos fodorka!
    Köszönöm... sajnálnám ennyi idő után magára hagyni a blogomat, csak hát ritkábban... de azért jövök! :o)
    Puszillak!
    ========================
    Silerika!
    Energiám??? Hát nem is tudom, azt hiszem nekem a varrás a "töltő" :o)), mert amúgy máshoz nagyon össze kell szedjem magam mostanában!

    VálaszTörlés