Oldalak

2016. december 3.

Tábor - de most varrós :)



Tavaly volt az első alkalom, hogy a nyári mellett, téli varrótáborban is részt vehettünk Faddon Acélosné Solymár Magdi szervezésében. Bár a levegő már igencsak hideg volt a vízparton, azért a varrás mellett a séta is elmaradhatatlan, hiszen az elgémberedett tagjainkat meg kell mozgatni és a friss levegő sem árt.


A táj ilyenkor is gyönyörű. Sokkal kevesebb ember van a vízparton, a legtöbb nyaraló is már berendezkedett a téli álomra. A víztükör gyönyörű sima volt ezen az estén, csend és béke mindenütt.



A mostani tábor fő témája a férfi nyakkendő volt. A legtöbben már hetekkel ezelőtt gyűjtögetésbe kezdtek, de én abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy kb. öt éve őrizgettem egy dobozban a szebbnél szebb nyakkendőket, amelyeket még Aranyosfodorka hozott el hozzám, hogy majd egyszer megtalálják a helyüket. Hát most jött el az "egyszer". 

Az első napon ágytakarót készítettünk. Az anyagcsíkokra felvarrtuk a nyakkendőket, majd ezeket kellett feldarabolni és újratervezni. 


Második napon gyönyörű táskák készültek Vidák Margit tanításában. Sajnos - bár mindent leírtam, lerajzoltam - nem is álltam neki, mert szerettem volna legalább a takaróm előlapját készen hazahozni, így én inkább azt varrtam.
Harmadik napon kisgyerekeknek való párnát készíthettünk angyalkaformában, de ezzel még megvárom, amíg majd lesz unokám. :)

Aranyosfodorka megérezhette, hogy az előzőleg hozott kincsek egy része felhasználásra került, mert a héten meglepett egy újabb csomag kinccsel. Szépséges fonalak és újabb anyagdarabok költöztek hozzám, hogy majd megtalálják a helyüket... talán épp a következő faddi táborban.




1 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, amikor
    1. másnak örömöt tudok okozni,
    2. amikor a mások által kidobásra szánt dolgoknak sikerül jó gazdát találni.
    A nyakkendő-takaró meg - hát kalapom emelem az előtt, akinek ez a fajta anyag-hasznosítás eszébe jutott...nagyon ügyesek vagytok !

    VálaszTörlés