Oldalak

2019. szeptember 30.

Újra az iskolában




Két hete újra beültem az iskolapadba.

Az egyik facebookos csoportban osztották meg a lányok, hogy indul ingyenes OKJ-s képzés női szabó szakon. Elég gyorsan eldöntöttem - a határidő is sürgetett - hogy szeretném.

Elcsábítottam Zsuzsa barátnőmet is, sőt Csilla is csatlakozott hozzánk a varrócsoportból.

Nem kevés idő, mert egy héten 3 nap gyakorlat és 1 nap elmélet, délutántól estig, no és ez így ebben a formában két évig.
De... megtanulunk nagyon sok hasznos dolgot, pl. anyagismeretet, szerkesztést, modellezést.

A legnagyobb kihívás jelenleg, hogy az ipari varrógépen nagggyon béna vagyok! Olyan gyors, hogy nem tudom kontrollálni, mi is történik.
Egyszer csak nekilódul, aztán nem merem elindítani...

Jó volt tegnap otthon varrni a saját kis gépecskémen, mert végre azt éreztem, hogy tudok varrni. :) ... még ha csak egy kis ökoszatyrot is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése