Oldalak

2009. április 24.

Ajándéknap



A mai napot ajándékba kaptuk Anitámmal. Iskolai szünet van ma, mert a pedagógusok értekezletet tartanak.

Hét elején kaptuk a körlevelet, hogy ma a munkahelyemen és az egész környékén áramszünet lesz. Így hát mindenkinek szabadságot kellett kivennie erre a napra.


Így sikerült a kertünket végre egy kicsit megszínesíteni. Lánykám nagyon ügyesen segített, hordta a vizet, beültette a virágokat, kitalálta mi hova kerüljön. Jól jött ez a kis kikapcsolódás és még nincs is vége a napnak :o))

5 megjegyzés:

  1. És még jó idő is volt !
    Szépek a virágaid, ha meg beindulnak
    akkor összefüggő virágszőnyeg lesz.

    VálaszTörlés
  2. De jó volt Nektek, szép a virágoskerted!

    VálaszTörlés
  3. De jó! A kert is mutatja, hogy biztosan nagyon jól éreztétek magatokat.

    VálaszTörlés
  4. Szép napot !
    Kissé irigykedve olvasom (utólag) - mert 24-én (pénteken) reggel vettem észre, hogy a szomszédom bodza bokra ( fája ?) totálisan tele van "tetűvel" ?- (petékkel?) - ill. láttam, hogy pár hangya már megkezdte a támadást ellenük.
    Sajnos - nekem - permeteznem kellett.
    Aki "szakember" a virágokkal kapcsolatosan annak jó.
    Én mint "nylonparaszt" - (évek óta) - minden pénteken ezt olvasgatom :
    (itt nem fog működni)
    http://nol.hu/lap/lakaskulcs/lap-20090424-20090424_korai-44
    ( most a hagymás/gumós növények volt a téma )
    - Pl. az elvirágzott tulipánok "szárait" kicsipkedtem - stb.
    Egyszerűbben : www.nol.hu és abban van a "Kertész rovat" - ügyes keresgéléssel...

    VálaszTörlés