Oldalak

2009. április 26.

Karcolatok


Anita a szülinapjára leginkább olyan ajándékokat kapott a kis Barátnőitől, amelyek a kézügyességét teszik próbára. Nem tudom ismeritek e ezt a csoda dolgot. A készletben benne van a kép, előrajzolva és a szerszám, amellyel a vonalakon kell "kapirgálni" és ilyen gyönyörűséges "rézkarcolatok" készülnek belőle.



Természetesen a lóimádat mellett a kutyák szeretete sem maradhat el:




Mindkettő ma ebéd után került ki Anita kezei közül néhány óra leforgása alatt.


A valódi színűk inkább a kis képek szerinti, réz-színűek.

Amíg Anita karcolt, én keretet próbáltam varázsolni a múltkori keresztszemes hímzésem köré. Természetesen papírral és ceruzával kezdődött, de valamiért nem úgy működök, mint a rendes foltvarrók és teljesen más készült, mint amit a papírra terveztem. :o)) Még körbe kell szegnem az apró virágos anyaggal szabott ferdepánttal, nincs teljesen kész!


Nem tudom mennyire látszik a fényképen (sajnos épp beborult felettünk), de néhány kukaccal is próbálkoztam a Zsukkától kapott szuper kukacoló talppal. Hááát, az én talpamat még edzeni kell... :o)


10 megjegyzés:

  1. Csak egy kulcsszó van, de az áhormszor is: gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás:))) Van már ív benne! De jól látom, ezek csak kis ívek, ugye? A kukacolás eredetileg összefüggő íves vonalak egyvelege, amik igyekeznek úgy kanyarogni, hogy ne keresztezzék egymás útját (na ez nálam most nem jött be, tegnap kétszer is csőbe húztam magam:))

    Anita viszont... húúú, de ügyes! (De hülyén jött ki, ezzel nem akartam azt sugallni, hogy az anyukája nem az:))

    VálaszTörlés
  2. Ige, igen! Ismerjük ezt a rézkarcos jópofaságot. A régi suliban SZMK-s voltam, egyik karácsonyra ilyeneket vettem a gyerekeknek. Tetszett nekik.
    A kukacból sajna nem sok látszik, de a kép szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ígéretesek azok a kunkorok!!! Szerintem nagyon szépen mutatnak a keresztszemes keretén.
    Csak csatlakozni tudok, Kicsikatóhoz! Azon töröm a fejem mit találjak ki,amin gyakorolhatom azokat az összefüggő, egymást elkerülő kukackákat! :o)

    Anita fantasztikusan ügyes! Hiába, nem esett messze az alma a fájától!!! :o))

    VálaszTörlés
  4. Szép lesz a gyönyörű hímzésed kerete! Kukacolni én nem szoktam, de nem is tudok :( A lánykád milyen ügyes, én nem ismertem ezt a kaparós rézkarcot.

    VálaszTörlés
  5. KicsiKató! Köszönöm. Akkor az én kukacaim nem is igazi kukacok, mert különállóak. A hímzett minta kacskaringóját szerettem volna "átvinni" vele a keretre is.
    Bruercsi, Naomi, Silerika! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Nem láttam még ilyen készletet, de nagyon ötletes, és a végeredmény kiváló. Keresni fogom a nagy unokámnak.
    Én bármilyen kukacolást csodálkozva nézek. Nekem nincs sem szuper gépem, sem talpam hozzá.
    Ez kimarad az életemből .
    Te fiatal vagy tanuld meg.
    Ahogy KicsiKató mondja gyakorlás...... a tudás anyja!
    Sok sikert hozzá.

    VálaszTörlés
  7. Ügyes lányod van!Én ismerem azt a készletet,vettem is még tavaly egy kisebbet,kutyásat,de azóta sem mertem nekikezdeni :))
    A kereted pedig szép!

    VálaszTörlés
  8. Az én fiaim is nagyon szeretik ezeket a karcolatokat. A finom mozgásra fejleszti a gyerekeket.

    VálaszTörlés
  9. Lehet, nem ide kéne kommentelni, de kipróbáltam a kekszes sütit, fincsi ! A rézkarcolós játék pedig szerintem nagyon jópofa, sikerélményt ad a gyereknek, és egyben gyakorol is vele.

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy ilyen sokan ismeritek a karcolós játékot! :o)
    Amari!
    Egészségedre! :o))

    VálaszTörlés