Oldalak

2009. április 29.

Fellépőszoknya


Anitáék tánc-csoportja május 2-től május 16-ig minden nap 17 órakor táncukkal nyitják meg az Árkádban a tavaszi divatbemutatót. Erre az alkalomra varrtam neki egy újabb fellépő-szoknyát a korábbról megmaradt mikroplüss anyagból. Szabásmintát nem csináltam hozzá, az ötletet Móni Barátnőm Adri Barátnőjétől vettem át. Ő varrt nemrég hasonló szoknyát a testvérének és mutatott róla képet nekem.
Sajnos a kész szoknyáról már nem készült kép - ezek sem a legjobbak - mert elég késő este végeztem vele, pedig a lock-kal nem is volt nagy ördöngösség hamar összevarrni az "alkatrészeket". :o) Majd a fellépésről készítek képeket, így használat közben is meg tudom mutatni!


3 megjegyzés:

  1. Ígéretes...! Kíváncsian várom a kis táncos lánykát!!! :O)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsian várom a fotókat.:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt ismerem, mármint a fazont, nagyon mutatós, "hálás" kis pörgősszoknya változat, biztos siker!

    VálaszTörlés