Oldalak

2009. június 15.

Madárkám

Bemutatom Nektek a legújabb segítőtársamat. Ezzel az ollóval leptem meg magam pénteken, csak a hímzéshez használom:



Nem haladtam túl sokat a mintámmal, bár nagyon szeretem csinálni. Amikor jó idő van inkább az udvaron kertészkedünk és még mindig tereprendezünk, aminek már a tenyeremen is látható nyomai vannak vízhólyagok és bőrkeményedések formájában. Hát igen, aki nem szokta a lapátnyelet... :o)



Sikerült befejeznem egy régebben varrt terítőmet is. Csak beszegni kellett.



Így most már a nappali asztalát díszíti:






Ma szabadságon vagyok, mert Anitának 10-kor volt az évzárója. Beizzítom a lock-varrógépet a délután folyamán, mert 3 nyári fölsőhöz is előkészítettem már az anyagot. Jó lenne még nyaralás előtt megvarrnom őket, bár először még (néhány nap múlva) Mátraszentimrére megyünk, oda azt hiszem egyenlőre inkább pulóver fog kelleni.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek az ollók! Már több blogon láttam hasonlót, nagyon tetszenek:) És egyébként is...mert megérdemled, ugye?!!:)))

    Reméljük azért vastag pulcsi nem kell majd! Kíváncsian várom a felsőket.

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a terítő, és nagyon ötletes! A most készülő munka is nagyon igéretesnek tűnik! Az ollóhoz pedig sok-sok szépséges fonalat és hímeznivalót kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Szép a darud! Én is nagyon szeretem az enyémet! :)
    A mintát én is kihímeztem, de meglepi lesz, ezért később láthatod nálam.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó az ollód!A terítő pedig nagyon jó!

    VálaszTörlés
  5. Szépséges terítőt varrtál!!! Gyönyörű lesz az MW SAL !!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is van egy ilyen ollom es imadom:-) a himzessel pedig szerintem nagyon szepen haladsz...engem is igencsak csabit ez a minta...gyonyoru...es a teritod is csudaszep lett!!!:-)

    VálaszTörlés