Ma beszéltem a Varrógépcentrum-mal telefonon. Nagyon készségesek, segítőkészek... Most sajnálom, hogy nem lakom közelebb. Szerintük is az lenne a garanciális javítás lényege, hogy minden ingyen van benne. A munkadíj, az anyag, a szállítás. Ők ezt így is csinálják. Eddig úgy tudták, hogy a vidéki szerződéses szervizek is így csinálják, mert soha nem volt még ilyesmire panasz. Annyit tudnak tenni, hogy felhívják a Mestert, beszélnek vele, hogy mit kellene tennie, de NEM UTASÍTHATJÁK semmire, mert MASZEK, tőlük független vállalkozás és mivel a gépet sem nála vettem, hanem Pesten, a többi már csak a jószándékán múlik ! Nem vagyok egy asztalra-csapkodós típus... lehet, hogy az a baj. Az egymással kötött garanciális szerződésükhöz nyilván semmi közöm, de azért kiváncsi lennék, hogy mi a manót tartalmazhat, ha nem azt, hogy egy adott szituban egyformán cselekszenek...
Szia! Nagyon sajnálom,hogy ez történt veled,nekem holnap érkezik az új varrógép,de nekem is 3 év garancia van rá ,ami azt jelenti hogy ha addig bármi történik,ami nem szándékos rongálás eredménye,totál ingyen ki kell hogy javítsák.(meg amúgy is doliztam kereskedelemben is,persze a törvények változhatnak,de szerintem kérdezz rá fogyasztóvédelemnél,az biztos)
VálaszTörlésMármint a szándékos rongálást úgy értem hogy leejted a gépet, földhöz vágod stb......:DDD Szóval ha nem a te hibád hogy villog az izzó vagy mi,márpedig az nem a tiéd,akkor ingyen köteles.
VálaszTörlésKöszi az infót, nekem is kell keresnem egy varrógépszerelőt a közelben, kíváncsi vagyok ő mit fog mondani...
VálaszTörlésHa ez egy leszerződött garanciális szerviz, akkor a garancia papíron leírtak vonatkozik arra a szerelőre is, ha maszek, ha nem. Én ilyenkor vetem be a Fogyasztóvédelmet, telefonon felhívom, ők meg jól kiokosítanak, amit aztán naiv arccal elkottyantok a mester előtt...általában működik...
VálaszTörlés