Oldalak

2010. október 12.

Kicsit elkeseredtem


A kép innen: http://www.kepeslap.com/show.asp?imageid=35639&userid=3806

Ma elvittem a varrógépemet a szervízbe. Vittem a garancia-papírját is vele, mert meg voltam győződve róla, hogy mivel még kb. 1 évig garanciális ebbe minden belefér. Megjavítják és vihetem majd haza. Sajnos a led-csere nem lesz ilyen egyszerű. Az alkatrészt Budapestről kell megrendelni hozzá a Varrógépcentrumból, mivel ott vettem a gépet. A led maga valóban nem fog pénzembe kerülni, de a szállítási költséget már nekem kell megfizetnem, sőt a munkadíjat is. Amikor megkérdeztem, hogy kb. mennyit fogok fizetni, a szerelő azt válaszolta, hogy 4.000,- Ft az óradíja, de nagyon fog vele igyekezni. Bevallom izgulok egy kicsit, hogy sikerül e minden gond nélkül kicserélni a ledeket, hogy elég gyorsan fog sikerülni... és hogy több évet ki fog bírni az én Berninám újabb javítás nélkül. Azért jó dolog is történt ám... találkoztam egy édes óriási kutyussal... Artúrral

Amíg nincs itthon a varrógép, addig kötök, horgolok, hímzek... egy kicsit vigasztalódom.




9 megjegyzés:

  1. Ja, de szörnyű! Nekem is van egy ugyanilyen gépen, kicsit előbb vettem, mint te, már nekem is ki kellett cserélni a ledet. De nekem itt Pesten belefért a garanciába. A József krt-on vettem, ott is csinálták meg. Nem értem, ez máshol miért nem tartozik a garnciába... :(

    VálaszTörlés
  2. Leda!
    Nekem is felajánlották, hogy ha felviszem Budapestre, akkor megcsinálják, csak hát messze vagyok. Mindenesetre holnap felhívom a Varrógépcentrumot is és a fogyasztóvédelmet is, mert gyanítom, hogy nem igazán kérhetne itt tőlem semmi féle díjat a szakember...

    VálaszTörlés
  3. Hasonló cipőben járok én is: led cserére szorulna a még garanciás Berninám, de igencsak távol vagyok Pesttől. Megírnád, hogy mire jutottál a Varrógépcentrummal?

    VálaszTörlés
  4. Ez annyira nem fair.... :( Az is épp elég macera, hogy 220 km-t kell utaznunk, ha normális gépet akarunk venni, mert Pécsett nincs. Erre plusz, hogy a garanciába nem tartozik bele az itteni beszerelés? A postaköltség még oké, ha úgy vesszük, no de a munkadíj?! Nem hiszem, hogy jogosan kéri, ha szerződésben áll a varrógépcentrummal.

    VálaszTörlés
  5. Bocs, duplán jelent meg, azért töröltem a másodikat.

    VálaszTörlés
  6. Derűs Napot !
    Csak azért, mert jó sok olvasód van... (meg ne sértődjetek!) - "mániám" = a "mozaikszavak"... pl. KUKA,SZTK,OTI,EMKE,MIRELIT...és ne soroljam! :-)
    Szóval a LED (!) nagy betűkkel - is mozaikszó, kb. (Light Emittling Diode) (pontosítani!) - jelentése kb. fénykibocsátó dióda.
    ( Nem izzó !-és ne bonyolítsam. stb.)
    Egyetértek a gondolattal, hogy a "fogyasztóvédőkkel" is beszélni... [a gond csak az, ha megtudja a javító cég... akkor neked a további javításkor "annyi!" ? ] - na, de ne legyen igazam !
    (A puding próbája az evés... )
    P.s. biztos tudjátok, minden "megkezdett óra" egy (újabb) egésznek számít...
    Kitartást!

    VálaszTörlés
  7. Bocs'- az angol szót rosszul írtam, talán Emitting..
    "Felajzott" állapotban lennék ?-
    Kedd: elektromos kapu javíttatása ( kiszállás : 2.000) - ma pedig a
    vizsgával és engedéllyel rendelkező gázszerelőt várom...
    (Fűtési szezon (?) kezdetén a gázkazán kitisztítása... stb.)
    És akkor 2010-ben a kéményseprő még nem is volt...
    Gondok, csak a gondok... :-) :-)

    VálaszTörlés
  8. Edina!
    Természetesen...
    ============================
    Lidércke!
    Nekem is ez a fájdalmam...
    ==============================
    @X!
    Köszönjük szépen a hasznos információkat! Megint tanultam valamit! :o))

    VálaszTörlés
  9. Huh... most olvasom... jó drága szerelőd van... az enyém házhoz jön, kb. másnap legkésőbb, és nagyon meg vagyok vele elégedve, pláne, hogy 2000-nél többet még sosem fizettem neki (Pfaffom van)

    VálaszTörlés