Oldalak

2016. szeptember 18.

Számvetés


http://school.coloringcrew.com/12=3.html


Időnként az ember megáll és számot vet. Hol tart, hová szeretne még elérni. Ez a mai nap ilyen. Megint eltelt egy év, immár az ötödik, amit úgy élek meg, hogy megint idősebb lettem egy évvel, idősebb, mint amilyen korban Édesanyám elment. 
Amikor elértem a 43 évet, akkor éreztem csak igazán, hogy mennyire fiatalon halt meg.
Szerencsés vagyok, én  már 48-at is megértem. Szerencsés vagyok, mert olyan emberek közt élhetek, akik 99 %-ban kedvesek nekem, a maradék 1 %-on pedig már megtanultam mosolyogni.
Szeretem a családomat, szeretem az otthonomat, imádom a hobbimat  - amelyből mostanra már több is van, de azért a varrás marad a "szerelem". Fantasztikus Barátaim, Kollégáim vannak!
Három hónapja megtaláltam azt a mozgásformát, amit mindig is kerestem. Június elején szembe jött velem az utcán a lehetőség és nem lehetett nem észre venni, ez pedig a jóga. Ráadásul ezzel is egy szuper kis közösség részese lehetek.
Újra elragadott a tanulásvágy, keresem a lehetőségeket... tanfolyamok, képzések!

Ahogy így leültem ma este, rá kellett jönnöm, hogy egyetlen dolog hiányzik az életemből. A szüleim ölelése... annak a két embernek a közelsége, akiknek a földi létemet köszönhetem. Hiszek abban, hogy itt vannak velem, vigyáznak rám, segítenek nehéz időszakokban még ha nem is érinthetem őket. Köszönöm nekik, hogy Élek!


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű sorok.....Isten éltessen drága Abile!"Kívánok neked annyi napfényt, hogy ragyogónak lásd az életet. Annyi esőt, hogy megbecsüld a napsütést. Annyi boldogságot, hogy lelked viruljon. Annyi fájdalmat, hogy az élet apró örömei is nagyobbnak tűnjenek. Annyi nyereséget, hogy megelégedj a vágyaiddal. Annyi veszteséget, hogy értékelni tudd, amid van. Annyi üdvözlést, ami átsegít a végső búcsún. Kívánok neked elegendőt."
    Szeretettel: Mamka

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat Mamka!

    VálaszTörlés